Fókuszáljon helyi vállalkozására
A helyi keresőoptimalizálás nagyban eltér egy átlagos SEO kampánytól és a lokális keresési eredmények sokkal gyorsabban változnak mint azelőtt.
Az on-page SEO faktorok még mindig nagyon számítanak a linképítés mellett, de a helyi SEO esetében ugyancsak fontosak az olyan " külső kiterjesztett jelzések ", mint a Citation ( helyi linképítés ) és Schema beállítások.
Néhány tippet felsorolnánk, hogyan is kezdjen neki a helyi keresőoptimalizálásnak:
- Regsztrálja cégét a Google cégem-be a megfelelő beállításokkal
- NAP beállítások vagyis name, address, phone number. További infót ehhez itt talál Shema.org
- Szerezzen minél több vásárlói véleményt ügyfeleitől, mert ezzel nagymértékben megnövelheti a Google találati listákon elért helyezéseit.
- Optimalizálja landing oldalát megfelően a keresőmotorokra, beleértve a URL-eket, H tag-eket, kulcsszavakat, tartalmat, meta címeket, ALT tag-eket stb. Ha nincs tisztában honlap hiényosságaival a SEO elemzés segíthet megtalálni ezeket a rendellenességeket.
- A lokális vagyis helyi linképítési ( citation ) stratégia során fókuszáljon a helyileg fontos üzleti oldalakra, helyileg illetékes fórumokra, hír gyűjtő, PR oldalakra stb., amelyekben feltüntetve céges adatait ugyancsak megnövelheti a keresőkből jövő forgalmát.
Itt van néhány üzleti katalógus, ahová érdemes beregisztrálnia cégét INGYEN:
Esetleg ha a leírtak közül valami nem egyértelmű, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot és mi segítünk elindítani helyi SEO kampányát !
Nézzen körül közösségi média oldalainkon is
Google+ | Twitter | Facebook | Pinterest